Prelegenci
Konsultant AI, cybernetyk, trener BUZZcenter
Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie. Konsultant, trener i szkoleniowiec, który skutecznie łączy kompetencje technologiczne z doświadczeniem biznesowym. Z wykształcenia cybernetyk, z ponad 17-letnim doświadczeniem zarządczym. Współzałożyciel BUZZcenter – firmy specjalizującej się w doradztwie i edukacji w zakresie sztucznej inteligencji.
Radosław ma na swoim koncie kilkadziesiąt udanych wdrożeń AI w firmach oraz ponad 8400 przeszkolonych osób. Przetestował ponad 4000 narzędzi AI, zdobywając unikalne doświadczenie w ich praktycznym zastosowaniu. Specjalizuje się w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, pomagając menedżerom i zespołom maksymalizować korzyści wynikające z wdrożeń AI.
Współpracował z liderami rynku, realizując projekty doradcze i szkoleniowe dla takich marek jak: Danone, Polpharma, Bayer, Ipsen, Classen, Kotanyi, Streamsoft, Exatel, IKANO Bank, NN, Vastint, Warta, Bank BPS, Leroy Melin, Zaiks, Budimex, TPA.
Radosław Mechło to nie tylko ekspert, ale również pasjonat dzielenia się wiedzą, który inspiruje do wykorzystywania potencjału AI w codziennej pracy i strategicznym rozwoju firm.
Community and networking mentor, Community HUB
Jest ekspertem w zakresie zarządzania społecznościami, tworzenia relacji biznesowych, mentorem dla przedsiębiorców oraz współtwórcą „Community HUB” – przestrzeni, w której przedsiębiorcy oraz managerowie rozwijają kompetencje rozwoju biznesu oraz własnego z wykorzystaniem LinkedIn oraz networkingu. Specjalizuje się w szkoleniach z efektywnych działań prowadzących do sprzedaży przez relacje w świecie realnym oraz online, tworzenia strategii komunikacji i sprzedaży oraz organizowania aktywnych społeczności na LinkedIn. Pokazuje i naucza, jak skutecznie wdrożyć networking oraz LinkedIn w swoje działania sprzedażowe.
Dwukrotnie zdobył tytuł Najlepszego Networkera w Polsce nadawanej przez największą organizację networkingową na świecie BNI. Uczy i wspieram aktywnych przedsiębiorców w strategicznym budowaniu trwałych sieci wartościowych kontaktów, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi networkingu i digital networkingu.
Przez lata współtworzył rozwój takich organizacji jak BNI, Networking Concierge Club oraz Klub Inteligencji Biznesu, gdzie pomagał firmom i profesjonalistom osiągać cele biznesowe poprzez LinkedIn, networking oraz digital networking. Miał także zaszczyt dwukrotnie współtworzyć największą polską kampanię marketingową na Li „LinkedIn Top Influencer 2020 i 2021”.
Jest współautorem książki „Praktyczny poradnik networkingu” oraz kursów wideo „Networking bez tajemnic” i “LinkedIn bez tajemnic” jak również autorem wielu artykułów oraz publikacji w prasie biznesowej oraz na LinkedIn. Jako autor cyklu eventów “Biznesowe pory roku” łączy przedsiębiorców i przenosić relacje ze świata online do offline przy okazji przekazując wartościową wiedzę.
Head of Business, BUZZcenter
Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B oraz pasjonatka nowoczesnych technologii z blisko 20-letnim doświadczeniem w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Zarządza firmą BUZZcenter, specjalizującą się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztucznej inteligencji. Firma koncentruje się na praktycznym zastosowaniu AI w obszarach marketingu, sprzedaży, HR i zarządzania. Jako liderka BUZZcenter Kamila odpowiada za rozwój strategii biznesowych oraz wspiera klientów w procesach cyfrowej transformacji, pomagając im wdrażać innowacyjne rozwiązania technologiczne, które podnoszą efektywność i konkurencyjność organizacji. Autorka licznych raportów rynkowych m.in. Raport Power of AI czy AI Trendbook.
Stworzyła również markę Inspire Hub, oferującą ogólnorozwojowe szkolenia biznesowe, które łączą wiedzę z zakresu zarządzania, komunikacji i technologii.
Przez lata zrealizowała dziesiątki strategii marketingowych i biznesowych dla polskich oraz międzynarodowych marek. Przed założeniem BUZZcenter pracowała m.in. w AVIVA jako ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, w Schneider Electric jako Marketing Manager oraz jako Dyrektor Marketingu marki Euromaster należącej do Grupy Michelin.
Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej. Ukończyła także London School of Public Relations i posiada prestiżowy tytuł Diploma in Professional Marketing, nadawany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM).
Została wyróżniona jako „Mistrzyni LinkedIn” przez Forbes Women za skuteczne wykorzystanie tej platformy w komunikacji biznesowej.
Prywatnie pasjonuje się nowoczesnymi technologiami, w szczególności sztuczną inteligencją. Jest entuzjastką budowania lojalności klientów oraz doskonałości w obsłudze klienta. Inspiruje liderów i menedżerów do wykorzystywania AI oraz nowoczesnych narzędzi w budowaniu silnych marek i relacji biznesowych.