Patroni honorowi

Uniwersytet WSB Merito (dawna Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie) to miejsce spotkań na mapie Warszawy! Zapraszamy na studia I i II stopnia, podyplomowe oraz studia MBA.

Intensywnie rozwijamy się i udoskonalamy naszą ofertę, aby jak najlepiej odpowiadać na wymagania stołecznych pracodawców i studentów.

Nasza działalność opiera się na relacjach partnerskich. Współpracujemy z przedstawicielami biznesu i w swojej grupie Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu studenci na zajęciach korzystają z doświadczenia naszych partnerów, biorą udział w stażach, praktykach, wizytach studyjnych w firmach i wyjazdach zagranicznych.

MT Biznes istnieje od 2001 roku i jesteśmy jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce.

Chcą inspirować i dzielić się najnowszymi trendami ze świata psychologii biznesu, zarządzania, marketingu i ekonomii. Ich książki to praktyczne narzędzia, które od lat pomagają menedżerom, przedsiębiorcom i środowiskom akademickim osiągać sukces i lepiej rozumieć wyzwania współczesnego biznesu.

MT Biznes – wiedza, która pracuje na Twój sukces

Prowadzisz własną firmę? Zarządzasz zespołem i rozwijasz karierę? A może po prostu chcesz lepiej zrozumieć świat biznesu? Książki MT Biznes będą dla ciebie najlepszym źródłem wiedzy! Znajdziesz w nich praktyczne narzędzia, strategie i inspiracje od liderów rynku, ekspertów biznesowych i innowatorów z całego świata.

 

IC Mobile – agencja komunikacji wewnętrznej. Pracujemy w modelu 360°.Dostarczamy zintegrowane działania z obszaru komunikacji wewnętrznej – od pomysłu do realizacji i ewaluacji celów. W codziennej pracy promujemy komunikację w duchu Human-to-Human. Wierzymy, że dawanie poczucia wpływu na działania firmy wzmacnia zaangażowanie. Dlatego projektując rekomendowane działania zawsze staramy się oprzeć ich realizację na współpracy z pracownikami, których będą one dotyczyły. Włączamy wybrane osoby w proces decyzyjny, zapraszamy na warsztaty, prosimy o opinie, angażujemy w realizację.

Naszą misją jest rozwijanie świadomości i wiedzy w organizacjach na temat roli komunikacji wewnętrznej i jej wpływu na osiąganie celów biznesowych.