BILET STANDARD | BILET PREMIUM | |
---|---|---|
Cena Early Birds do 31.10.2025 | 499 zł netto | 799 zł netto |
Cena Medium od 1.11.2025 | 699 zł netto | 999 zł netto |
Cena Regular od 1.02.2026 | 899 zł netto | 1199 zł netto |
Bilet na konferencje 17.03.2026 w godzinach 9:00-17:00 | TAK | TAK |
Szkolenie AI dla HR w dniu 18.03.2026 w godzinach 9:00-14:30 | TAK | |
Networking w trakcie wydarzenia | TAK | TAK |
Networking afterparty 17:00-19:00 w dniu 17.03.2026 z przekąskami i open barem | TAK | TAK |
Certyfikat udziału w szkolenia AI dla biznesu | TAK | |
Dostęp do aplikacji networkingowej | TAK | TAK |
Przerwy kawowe | TAK | TAK |
Lunch | TAK | TAK |
Pakiet powitalny z materiałami konferencyjnymi | TAK | TAK |
Lista rekomendowanych narzędzia AI dla HR | TAK | |
TOP Polecenie – generator poleceń do narzędzi AI | TAK | |
Drukowana książka o AI w biznesie | TAK | TAK |
Rabat na szkolenia otwarte i dla firm organizowane przez BUZZcenter | 5% od cen netto | 10% od cen netto |
KUP BILET | KUP BILET |
Rabaty i ceny specjalne
Grupy powyżej 5 osób
Dla grup powyżej 5 osób dodatkowy rabat w wysokości 10% od aktualnie obowiązującej ceny (decyduje data zgłoszenia)
Uczestnicy poprzednich wydarzeń AI Forum
Uczestnicy innych wydarzeń z cyklu AI Forum dodatkowy rabat w wysokości 5% od aktualnie obowiązującej ceny (decyduje data zgłoszenia)
Potrzebujesz FV przelewowej?
Jeśli potrzebujesz FV przelewową napisz na adres kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl, napisz szczegóły Twojego zgłoszenia oraz dane na jakie mamy wystawić fakturę.
Zostań partnerem AI HR Forum
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie i kiedy odbywa się konferencja AI Biznes Forum
AI HR Forum odbędzie się 17 marca 2026 roku, w Hotel Airport Okęcie w Warszawie.
Dla kogo przeznaczone jest to spotkanie?
Na szkolenie zapraszamy przedstawicieli branży HR: HR Business Partnerów, rekruterów, szkoleniowców, specjalistów komunikacji czy onboardingu. To spotkanie dla praktyków HR i osób, które rozumieją, że AI to przyszłość.
Kto organizuje to wydarzenie?
Organizatorem wydarzenia jest firma BUZZcenter sp. z o.o. Sprawdź czym zajmuje się firma na www.buzzcenter.pl.
Jak kupić bilety?
Bilety kupisz na tej stronie klikając w przycisk “kup bilet”.
Czy mogę zostać Partnerem tego wydarzenia?
Oczywiście. Porozmawiamy o możliwościach współpracy. Osoba do kontaktu to Kamila Kierzek – kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl tel. 533980420
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Za każdy bilet kupiony online wystawiana jest faktura VAT. Jeśli kupujesz bilet poprzez fakturę przelewową fakturę otrzymasz na maila.
Jakie są formy płatności?
Możesz dokonać zakupu biletu online na platformie Easy Card lub na FV przelewową. Jeśli masz pytania o płatności pisz śmiało na szkolenia@buzzcenter.pl.
Jak otrzymam bilet?
Wszelkie szczegóły, harmonogram, rekomendacje dojazdy wyślemy na Twój adres mailowy wskazany przy zakupie biletu. Będziemy także przypominać się poprzez maila i smsa bliżej wydarzenia. Dostaniesz od nas także dostęp do aplikacji konferencyjnej, która usprawni naszą komunikację.